miercuri, 22 iulie 2015

Florile






 Hello again!
 Chiar imi era dor de vizitatorii mei frumosi! :-*
 Florile ce stiti voi despre flori, sunt curioasa si va rog sa-mi lasati o parere in comurile ce vor urma.
 Floriile sunt  darul cel mai depret al naturii, au toate culoriile din pastel.
 O planta creste dintr-o samanta sau dintr-un varf de la o alta planta, conteaza doar sa vrei sa ai cu adevarat sa ai o planta in apartamentul sau gradina ta.
  Plantele ca si oamenii au nevoie de ingrijire si atentie speciala, daca o planta nu este tratata corespunzator aceasta moare din diverse motive, de exemplu eu am avut o planta cu frunzele foarte deosebite am fost plecata in vacanta intre timp pamantul acestei plante a lucrat, s-a intarit iar in scurt timp a  murit. Vara pentru a asigura hidratarea necesara plantelor in zilele in care sunt singure acasa se folosesc bilutele ce cresc in apa si se pun pe langa planta dar cu grija sa nu fie foarte numeroase in jurul tulpinii ca aceasta nu se va simti bine din nou, se va sufoca.
     Floriile infloresc putin cate putin asemenea dezvoltarii omului.
     Floriile sunt deosebite, infrumuseteaza locul si imbie locul cu un miros unic.
       Floriile si emotiile sunt puse in perfecta concordanta deoarece ele pot simti o gramada de lucruri nu sunt doar niste simple obiecte decorative, daca se simt iubite vor arata din ce in ce mai bine si se vor dezvolta mai armonios.
         Floarea se pune in armonie cu tine si te vrea vesel , nu ai simtit vreodata daca ti in mana o floare o perioada indelungata de timp te simti mult mai fericit si un plus de incredere, eu am simtit acest lucru. ;)
          Sa va spun ceva despre starea voastra trista, este ceva ce trece odata cu timpul… conteaza sa fii puternic. Va voi spune o poveste reala o ruda de-a mea a cumparat niste flori pentru diriginta, le-a tinut pe banca pe tot parcursul citirii catalogului (cu note mici), aceasta fiind in sediinta s-a suparat.  Ce crede-ti ca s-a intamplat cu trandafirul? Acesta s-a suparat si el si s-a ofilit, prin urmare nu a mai putut fi dat profei.

          Floriile isi pot schimba comportamentul in functie de sentimentele oameniilor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu