marți, 30 iunie 2015

Aparentele pot fi inselatoare in social-media




-Buna dragilor!
Astazi m-am gandit sa va povestesc de un baiat chipes intalnit pe net.
Intr-o frumoasa zi de duminica intru pe un site de socializare pentru a-mi perfectiona engleza si a ma imprieteni.  Ce credeti ca gasesc acolo? O groaza de straini: americani, africani chiar si japonezi.
De cand eram mica am iubit anime-urile foarte mult, acum m-am cam lasat de ele. N-am gasit acea persoana care sa ma incante sa ma uit din nou … chiar si asa fiecare a trait in vremea sa si a avut anumite lucruri de care a fost atasat sau pur si simplu au fost prezente si ii spun povestea copilariei. Eu am avut anime-urile de exemplu, imi placea modul in care ilustrau si binele si raul era ca si cum ar exista o lupta neincetata intre ele, de asemenea erau si anime-uri romantice si amuzate prezentate foarte realist.
  Am  mai crescut inca un pic si am facut pasiune din limba japoneza la orice anime ma uitam si adoram sa repet cuvinte si expresii.
  In clasa a 9-a am fost la un curs de japoneza doar doua ore ca atata am avut timp. Asa am descoperit ca alfabetul lor se numeste Hiragana iar cuvintele se formeaza din grupuri de sunete we,wa etc.
   Am intalnit  si persoane noi fascinate de profesoara de japoneza si ora ei insa nimic mai mult, dintre toti un tip s-a facut remarcat prin umorul sau, era dispus sa zica orice ca sa atraga atentia, fetele radeau la tot ce ziceau indiferent daca avea haz sau nu, m-am conformat si eu; oricare ar fi fost parerea noastra el avea prietena asa ca nu se complica, tot un tip misterios ramane cu tenul masliniu, parul ridicat si valvoi si o charisma incredibila.
       
   Revenind la subiectul nostru, am vorbit pe acel site un sfert de ora dupa care la un moment favorabil ma saluta un japonez si asa incepem sa purtam o frumoasa conversatie.
      Tipul arata foarte bine, era inalt, avea patratele, avea cercel in ureche si o groaza de fete ce il iubeau si postau poze cu numele lui. Avea 21 de ani, un zambet pretentios si urma sa termine Academia de Marina.
      Am vorbit vreo luna, si chiar ne intelegeam foarte bine, cand dintr-o data imi spune sa ma adauge un amic, am refuzat initial argumentand ca nu mi se pare ok, apoi tot a insistat si m-am gandit ca un prieten nou ar fi bine venit.
Baiatul cel nou avea 30 de ani, si o familie chiar si asa isi permitea sa risipeasca timpul vorbind despre iubire cu alte fete. Imi pasa catu-si de putin de el deoarece primului meu prieten japonez i-am spus ca pentru mine, el e cel mai important … In final prietenul din prima zi s-a schimbat cand a vazut ca nu i-a mers treaba cu tipul de 30 asa ca si eu am renuntat la amandoi, decat sa aud intruna ca are treaba si celalalt ca ma iubeste, mai bine nu.

  In concluzie, cand va imprieteniti pe net aveti grija ca aparentele inseala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu