vineri, 26 iunie 2015

Prezentarea mea :-*



  Buna vizitatorule chipes, sunt fericita ca ai intrat pe blogul meu!
  Aici te vei distra, vei descoperi lucruri noi si vei avea acces la un jurnal interesant, totul numai la un click distanta.
 Numele meu este Alka, sunt adolescenta, am 17 ani, iar acesta este primul meu blog.
 Totul a inceput intr-o zi monotona de vara,  cand am descoperit ca un blog personal  este o modalitate interesanta  de a socializa si poate deveni un hobby placut.
  Imi doresc sa fac un hobby din acest blog si cu siguranta voi reusi.
  Acum sa discutam despre mine, pasiuniile mele sunt: jocurile de societate (Remi, Sah, Table, Carti), imi place sa joc Basket, Badminton,  cel mai mult imi plac amintirile asa ca in zilele libere aleg sa mai fac cateva poze cu prietenii, iubesc  animalele foarte mult mai ales pisicile deoarece sunt foate jucause si lista poate continua. :P
  Stiu multe despre zodii si ador sa studiez comportamentul  oameniilor, fiecare om este unic in felul sau.
  De-a lungul timpului m-am imprietenit cu persoane noi, unele inca le-am pastrat aproape,  altele le-am indepartat din diverse motive asa ca am o experienta  a vietii cum se spune si vreau sa o impartasesc cu alte persoane minunate.
Mi-ar placea sa vad si o prezentare a voastra in comenturi, asa ca va provoc sa legam pritenii virtuale si cine stie poate chiar reale.
Promit sa merg pana la capat cu acest proiect !

Have a fun! :*
Contact me:
Id: just.aly98
Mail: just.aly98@yahoo.com
Ask fm:http://ask.fm/AlysahaYuky

          Skype:alyshon96

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu